johannanataliegrimbeck

lördag

Publicerad 2009-07-25 16:53:36 i Allmänt,

Hej :)!

Jag är kass på att skriva här nu det sistone..
Men tiden räcker inte riktigt till..

Men nu har våra kära cykelkompisar åkt, Emma Karlsson kom på besök igår också (:!

Flickorna åkte vid 12 här ifrån, med landslagsbussen. Dom ska köra i Holland nu.
Lycka till !

Jag vaknade av att wengan gick upp, då visste jag att klockan var 8a och att det var dags även för mig att gå upp.

Rolf,Peter,Dick och Robin stog här utanför vid 9, omklädda och var sugna på att ta Bockstensrundan.

Vi stack ut vid 10 över 9, och det gick ganska fort ( tyckte jag och robin ialf).
När vi kom till Åkulla så var vi lite små trötta..så jag tog med robin på en liten annan runda, hemmåt..istället för att köra mkt längre + jobbigare, som "männen" skulle göra.

Vi pratade hela vägen hem, och det var en trevlig runda.
Kul att träna med massa andra kompisar, istället för att sticka ut själv!

När jag kom hem blev det duschen, och sedan lagadade jag mat till mig å wengis

Han åkte hem efter det, och jag å mamma åkte till stugan för att fixa massa saker tills gästerna skulle komma.
Vi hade lite ont om tid..och jag skulle klippa gräset ( inte så lite heller) så jag sprang lite lätt här å där, och det var riktigt jobbigt..haha!
Men det blev fint, och vi hann i tid (y)!

Nu, ska jag göra mig i ordning,sedan åka till Becca som jag inte träffat sen skolavslutningen. Ska bli jätte mysigt å roligt att träffa henne igen. Bara innan i telefonen knäckte jag mig så att jag började gråta, så ah..kvällen kommer nog bli riktig lyckat med film och våran mat å efterrätt vi ska göra.

Pusss


Hos denna tösen ska jag spendera kvällen/natten hos ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela