johannanataliegrimbeck

det va inte igår..

Publicerad 2009-07-06 22:18:13 i Allmänt,

Hej!

Nu var det riktigt längesen jag skrev något, har ju fått lite klagomål.
Men det har vart mycket nu det sista.

Sist jag skrev var jag uppe i Skara på SM.
Linjet var på söndagen, Jossans cykel gick sönder, så hon tappade många placeringar,men körde sedan ikapp sig till en 7:nde plats. Tobbe kom därimot 2a, han e inte dålig.

När vi kom hem från skara på söndag kväll, gjorde jag inte mycket, tog en lång promenad med blixten, träffade lite kompisar som jag inte träffat sen skolavslutningen :/ !

På måndagen blev det träning, sen mys hos persson med lisa och emelie.
Mycket mycket prat, jordgubbar och glass stog på schemat, vi vet hur man myser till det ordentligt. Ni är bra tjejer.

På tisdagen blev det träning, packning.
Vid halv 6 kom "svärmor" hit.
Vid kom iväg vid halv 7 någon gång där.

Vi skulle nämnligen åka till Belgien för att kika på EM i lvg för er som inte visste.

Det var lite segt att åka bil så långt.. men det funkade.
Det blev mycket skratt här å där, mamma å jessica är grymt lika har jag kommit på,haha!

Vid 3 tiden på natten var det kisspaus på en mack, precis innan vi skulle åka fick jag näsblods attack, en rejäl än..tog typ 20 minuter innan det slutade, skandal!!

Efter det var jag jätte pigg, kunde inte sova.. så jag satt på en film. Och vid halv 6 på morgonen kännde jag..kanske dags att sova? så jag somnade en stund, vaknade av gps:en att den sa hela tiden, sväng höger..sväng vänster..gör en laglig u-sväng.. osv!
Vi hade kommit lite fel.. vi var mitt i Gent centrum, inte riktigt på rätt ställe. Men vi kom rätt tillslut efter många om å men..

20 minuter innan Tobbes start kom vi fram.
Kommer inte ihåg vilken placering han kom på.. men skapligt bra tyckte jag ialf!

Jag,pappa,mamma och jessica bodde på bed and breakfast .
Det luktade hel skumt när man kom in i huset.. vi bodde på vinden.
Det var helt rosa och lila på vårat rum, men det var lite coolt.

Dagarna bestog utav att kika på tävlingar hela tiden.
Grymt varmt var det också.

Sverige hade även bästa hejjarklacken, vi lät mest, och vi var helt klart snyggast i våra sverige tröjor, flaggor,tutor osv.
Men även jobbigt med alla små äckliga pojkar/gubbar..
Var massa som ville ta kort med mig.. dom sa hela tiden "please, please" och jag kunde ju inte vara elak.. så jag svara typ " okey, one pic..that´s it" dom var hel glada. Sen ropade dom på en hela tiden, vart man än gick, hur långt man än var i från dom hörde man " oooh there is the swedish girl,hello hello" dom var lite små galna sådär.

Tobbe körde linjet på lördagen, kom in på en 16:nde plats, vilket var grymt bra.
Jossan kom i mål hel å ren, vilket var tur.

Vi kom hem inatt, och nu har jag hunnit tränat lite med jossan också.

Resan har ändå var rolig, lite spec men roligt.

Men nu ska jag gå och duscha sen sova.

Puss godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela