johannanataliegrimbeck

bullbak!

Publicerad 2009-07-23 13:19:07 i Allmänt,

Hejsan :)!

Skrev ingenting igår, vi hade lite annat för oss.

Vid 11 åkte vi in mot stan.
Och på vägen stannade vi på Isabelles jobb, och åt fruktspett med choklad, sjuuuukt gott. Tror jag har blivit stammkund där nu ;) haha!

Sen åkte vi då in till stan, vi var nog inne i 2 affären..knappt det.
Vi bara gick, gick å gick hela tiden.

Tillslut åt vi lunch med Totte, tog ett bra tag innan vi satt oss, gick till olika resturanger..och så klart han jag skämma ut mig..fast det var ju inte riktigt meningen.. (A)!
Aja, efter det var vi svin mätta.. vi gick bort mot fästningen och kikade lite, mysigt!

Sen skulle vi ut på vårat "träningspass" det blev kanske 20 min, spurter hela tiden.
Jäkla hets på Wengan hela tiden.. hahaha.

På kvällen var vi på Lanternan och åt räkor och en massa annat gott. Jätte mysigt.

Sen blev det film, TAKEN hette den, sjukt bra film. Riktigt riktigt bra faktiskt.

Det var gårdagen det..

Idag har vi inte hunnit göra så mkt.. Jossan Ahlström har nu kommit på besök också :)!
Vi håller på att bakar lite bullar, det är inte dåligt.

Så nu ska jag nog ner och hjälpa flickorna och pojken haha !

Pussss

Ps; lycka till nu ni som åkte till Tyskland i morse :)

Jag saknar dig något enormt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela