johannanataliegrimbeck

team johanna är bäst.

Publicerad 2009-02-20 23:44:26 i Allmänt,

hejsanhejsan! nu ska jag inte vara så negativ som ja var i det förra..fast det är ganska svårt att inte va de..spec idag, idag är det verkligen en johanna-bad day. Allt går bara så fel,vad ja än gör känns det som.  Men allt löser sig la till slut..eller? aja, isabell å lissan kom innan. Vi bakade kladdkaka och den blev helt misslyckad..de behövs en lisa för att kunna baka kladdkaka, så enkelt är det!! totte å jag körde hem lissan och åkte sedan till lokalen å körde tc, de gick riktigt bra idag :). Åkte hem, åt lite god mat, kika lite på tv med far å mor, sen skulle jag ut på promenad med isabelle. Men de blev inte så mkt promenad utan det blev en kortis promenad till henne ist. Gick hem, åh nu sitter jag här å pratar med världens bästa å sötaste johanna..inte vilken som helst, utan en Nilsson. Hon är verkligen super bra,hon gör en glad. Team johanna säger jag bara.  Imorgon blir det kungsmässan med jennifer,sandra och mamma. Det kan bli riktigt mysigt, det behövs verkligen nya kläder i min garderob..


i don´t know anymore..i´m sorry [v]

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-02-20 23:50:04

Sötnos <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela