johannanataliegrimbeck

tro det eller ej, men jag har skaffat blogg!

Publicerad 2009-02-04 20:51:27 i Allmänt,

Nu har johanna nilsson fått mig skaffa blogg..frågan är hur det kommer gå? det lär vi ju se.
Men de är hon som hjälp mig,åh de behövdes..fattar ju i princip ingenting?..men de kanske jag lär mig..haha, johanna är allt för söt.  Hur som helst, vad har jag gjort idag? först skolan, ganska snabbt faktiskt..sen gick jag hem, efter en stund kom erik å coffe som skulle hjälpa mig med en sak å ladda hem, men de gick inge vidare..sen stack jag ut å sprang en runda, gick riktigt bra å springa för en gång skull, inge ont i knäna ialf!
Imorgon är det nationella prov..uppsats i sv i 3 h å 20 min, jag längtar inte..hoppas de går bra!

åh förresten..snö utanför huset nu? lite sent kanske? åh, jag blir så trött..vill utomlands..som vissa pojkar ska imorgon,inte avis, nejnej inte alls!


nej, nu ska jag försöka fixa lite, städa åh plugga lite..

puss

Kommentarer

Postat av: Alleballe

Publicerad 2009-02-05 16:42:53

Bloggarn :) Btw, om du skulle träffa din pojkvän så kan du säga till honom att hans fire lins finns här nu :)

Postat av: johanna

Publicerad 2009-02-05 17:05:15

haha eller hur! då jag jag meddela dig att han är i spanien just nu,så han lär ja inte få kontakt med förrän om en vecka ;P!

Postat av: Tim

Publicerad 2009-02-05 23:07:33

Vi lääääär ju e de ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela