johannanataliegrimbeck

torsdag

Publicerad 2009-02-05 16:04:18 i Allmänt,

hejsan! nationella idag ju, tror det gick hyffsat bra, blev klar 3 min innan man skulle lämna in,puuh! sen nästan direkt efter blev det som vanligt..so med molund, har ju vart med om roligare. Sen mat åh no å molund igen, så dagen har gått ganska fort, skönt det! Nu gör jag inte alls mkt, borde igentligen träna..men har ju mina cykelskor i skara,smart som jag är glömde jag ju dom där..men totte ska upp nu idag,så han får ta med dom hem på söndag. Tänkte ut å springa..får la se hur det blir med det, har ont i benen idag ialf, åh min vänstra axel å nacken sen innebandyn, snyggaste vurpan gjorde jag å lisa. aja, snart blir det möte med klassen, om resan till branäs, sen en massa mys med kakka å becca, laga mat å lite så!


men ni  får ha de så bra som isabelle alltid säger.
puss





för er som inte sett mig i lugg..
för er som inte sett mig i lugg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela