johannanataliegrimbeck

torsdag

Publicerad 2009-02-19 10:38:47 i Allmänt,

heejsan! idag gick jag upp väldigt tidigt för att heta johanna grimbeck..det blev kl 8, för att mamma skulle jobba å då fick jag ta hand om blixten, men kanske va bra för mig å gå upp lite tidigare också. Idag hade jag tänkt köra ute, i några timmar..men här har kommit riktigt mkt snö under natten och det är riktigt halt, så jag skippar nog det. Ist för cykla ute, blir det att jag strax åker in till klubblokalen i stan och kör lite tc. Efter träningen ska jag träffa Amanda på stan, vi ska nog bara kika lite å ta en fika, för vi kom på att vi inte hade så mkt pengar (A)! sen åker vi hem hit till mig. Får se va vi hittar på för något, men de löser sig alltid, vi har ju inte precis problem med att va tysta ialf ;).

nu måste jag packa å gå till bussen..skriver senare ikväll igen!

pusspuss




jag blir så trött ;Pw

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela