johannanataliegrimbeck

slappis dag

Publicerad 2009-02-24 15:31:09 i Allmänt,

heeej! skrev ingenting igår, hann verkligen inte på dagen och efter skolan mådde jag inge bra alls..men kan dra lite vad som hände ialf, först skolan då. Sen stressa mig hem och hämta pengar och kör lappar. Sprang allt vad jag hade till bussen, men nehe..då hade jag 10 kr för lite för att kunna åka in till stan. Så då tänkte jag om jag säger ; aja..får vell gå ut då, så kanske busschauffören hade sagt: nejnej 10 kr..det är lugnt. Men icke. Jag fick hoppa ut och det gick en buss till om 5 min, men hade ju fort inga pengar..men sen kom alexander, räddaren för dagen, haha! Men hade sjukt ont i magen när jag satt på bussen, får sådan jäkla stressmage. Tim mötte mig och vi gick till honom, brände en skiva som jag kunde träna till bla. Sen var det kör och direkt efter det tc med mamma. Hade fort sjukt ont i magen, och när jag kom hem kunde jag knappt gå..somnade på soffan med riskudden på magen, sen väckte pappa mig å hjälpte mig upp i trappan,kännde mig verkligen förlamad.  Det var igår. När jag vaknade imorse hade jag fort ont i magen, men inte lika mkt..men gick upp och åt frukost, råkade hälla ut all kaffe på bordet och maten, och så fanns det ingen laktosfrukost till mig heller. Pappa tyckte jag var en klant unge. Stack till skolan, hade "elevens"val och då har jag eng, plugga lite glosor bara. Eter det har vi bara haft rast och vikarie, alltså inte gjort något vettigt alls. Riktigt härligt faktiskt, vart på världens skratt humör idag också. Och wille har lagt ut en film på you tube när jag skrattar för att klassen tycker jag skrattar så jäkla roligt. Men jag tyckte det var mindre kul..buswille. Nu ska jag försöka fixa lite sommarjobb,sen ska jag träna innebandy.


Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela