johannanataliegrimbeck

shopping dag!

Publicerad 2009-02-21 18:28:50 i Allmänt,

hejhej! kom nästan precis hem ifrån en shoppingdag på kungsmässan med kusin jennifer å sandra och mamma. Riktigt mysigt. Och jag var på riktigt shoppinghumör idag, det brukar jag faktiskt inte vara..inte på det viset ialf, nu tyckte jag det var kul å fara in och ut i alla affären, jag bruknar nämligen tröttna ganska fort annars..men idag var det som sagt riktigt roligt. Jag och Jennifer har skrattat en hel del, hon e härlig hon. Nu är jag ganska trött..borde igentligen träna, men det får bli 2 pass imorgon ist. Ikväll blir det kanske tjejerna?om inte.. ska jag bara ta det lugnt med familjen, kan va mysigt det också. Nu hade jag tänkt ladda upp lite bilder från idag, och även vad jag hittade för fint.


dagens köp: underkläder,3 tröjor,ett linne,en skinnjacka,ett par jeans och även ett par knästrumpor.












Kommentarer

Postat av: sanna

Publicerad 2009-02-27 04:43:01

Alskar kladerna pa det sista kortet. och ditt leende. har alltid velat ha en smilegrop som grimbeckarna ;) hehe

Postat av: Josefine A

Publicerad 2009-02-28 15:20:38

vilka fina byxor! får man fråga var dom e köpta?? =) kram

Postat av: johanna

Publicerad 2009-03-05 18:11:53

Tack jossan:) dom e köpta på gina. Puss

Postat av: Linnea

Publicerad 2009-03-05 22:25:11

fytusan vad du är söt hjärtat, loveu

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela