johannanataliegrimbeck

så trött..

Publicerad 2009-02-08 20:47:52 i Allmänt,

nemen hej! just nu sitter jag hos min kusin, erik fyller nämligen år idag.  Nyss sjungt lite singstar å nu är det guitar hero dags,och jag är verkligen sämst på det, jag trcyker på fel knappar hela tiden..klarar knappt easy, men det känns bra..spec nu när jennifer står bredvid och kör på hard å är hur duktig som helst, då känner man sig riktigt bra! Aja, så är det, får helt enkelt träna lite mer på det..! Idag vaknade jag upp i stugan bredvid linnéa och isabelle, sjukt trötta eftersom att vi inte somnade förrän halv 5 i morse, vi hade mycket och prata om helt enkelt. Men vi har haft sjukt mysigt alla 8 flickorna. Efter frukosten städade vi, sen åkte vi hem. Jag var så sjukt trött när jag kom hem, så jag hann inte göra så mkt mer än att packa upp, sen somnade jag bredvid blixten på golvet, mys.Sen drog jag på innebandy träning! imorgon början skolan igen, och det kommer vara den jobbigaste veckan på länge...men snart är det ju lov, skönt det! nu ska jag vara lite social och försöka slå jossan på easy.

förresten, erik tyckte om tröjan tobias (: !

puss

Kommentarer

Postat av: ny läsare (:

Publicerad 2009-02-09 15:23:48

tjo, är du förlovad eller nåt såg att du hade en ring på en bild ? : ) eller du kanske inte har pojkvän ? : ) bra blogg!

Postat av: Din kille

Publicerad 2009-02-09 22:04:43

Jahh det var ju kul , du lär u hälsa han från mig med !!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela