johannanataliegrimbeck

power play cup

Publicerad 2009-02-27 19:29:51 i Allmänt,

heejj! ska snart packa väskan till innebandyn. Matcherna eller ah "cupen" börjar vid nio och är slut 1 inatt. Är trött i hela kroppen sen brottningen igår, men det ska nog gå bra ändå. Vi ska banneme vinna alltihop. Skolan va ganska slapp idag med. Sen följde erik med mig hem och hjälpte mig med spotify, förra gången gick de inge bra..denna gången mkt bättre, tack erik ;). Sen gick vi en promenad med blixten, vi lämnade erik hemma å jag gick hem och åt vofflor. Sen har jag inte gjort så mkt mer..ska få massage av mamma nu innan jag åker. Men nu måste jag packa innan dom kommer. Skriver imorgon hur allt gick, ts.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela