johannanataliegrimbeck

onödig dag

Publicerad 2009-02-25 16:17:08 i Allmänt,

hejsan! även denna skoldagen var riktigt onödig. Hade no första timman i 2 timmar, okej den va riktigt kelig..men efter det har vi haft raster, kikat på teater och mer raster. Så på lunchen gick jag å jessica hem och lagade mat. Sen var det bara skytte kvar. Men ändå, en no lektion och en skytte lektion. Hade ju igentligen kunnat vara hemma, tss. Aja, nu har jag ialf städat hela övervåningen och mitt rum, dammat,dammsugat och gjort i ordning hela min garderob, för det behövdes verkligen. Sjukt mycket kläder man inte tänker på som man inte andvänder, men nu så ska det nog fixa sig. Senare ikväll blir det "fotbolls" möte, jag går ju inte i fotboll men har ju gjort och de är typ alla som går i mitt innebandy lag, aja hur som helst så ska dom prata om knä problem bla, det är därför jag ska dit å lyssna lite, det blir nog hur bra som helst. Nu ska jag nog ut å springa tror jag..

förresten, kanske ska till sälen v. 14 med isabell. Kan inte säga så mkt mer än att det kommer bli super mysigt och förbannat roligt.

och en sak till, grattis tim lilla vän, stor kille nu!
Puss

Kommentarer

Postat av: Tim :)

Publicerad 2009-02-25 18:00:40

Taaack vännen! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela