johannanataliegrimbeck

mys ikväll

Publicerad 2009-02-07 14:50:34 i Allmänt,

heeej! Igår var det mys med isabell, vi satt mest å bara snackade och tog de lugnt, gick även lååång promenad med blixten, duktiga som vi är! Idag gick jag upp jätte tidigt..ingen sovmorgon idag heller alltså..pga av att en från tvååkers bladet skulle komma å intervjua mig om cyklingen m.m, själv så tyckte jag det var ganska pinsamt i början..jag visste inte riktigt vad jag skulle säga för han ställde lite konstiga frågor i början, men sen blev de bättre frågor å bättre svar.Han skulle även ta bilder på mig jossan och totte, men eftersom dom inte är hemma så det skulle bli på måndag. Sen tog jag på mig cykelkläder och stack ut med mats, sjukt stark och jag va trött i bena åh kännde av mina knän idag,måste ha mina inlägg, fast dom är ju i skara, så jag får ju skylla mig själv lite, fast det gick ganska bra ändå sen blev det lite styrka åh sedan in i duschen och sen åka till stugan med mamma för att städa. Ikväll blir det att alla 8 flickorna ska komma till mig i stugan, laga mat å bara ha det hur mysigt som helst,längesen nu!


Men nu ska jag gå ner till blixten åh mysa lite!
puss






Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2009-02-07 16:11:03

blixten e så söööt!! men du slår honom gumman<3

Postat av: johanna

Publicerad 2009-02-08 20:51:00

haha naw tack lilla vännen! saknar dig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela