johannanataliegrimbeck

måndag

Publicerad 2009-02-16 18:44:23 i Allmänt,

hääj! skrev inget igår, hade fullt upp med annat än att sitta vid datan, som tex: att åka till mormor å gå lång promenad med blixten i de fin fina vädret, riktigt härligt! sen åkte vi hem, jag fixade i ordning lite på rummet och hann packa lite innan jag drog å solade. När vi kom hem va de inte så mkt tid kvar innan vi skulle åka till Skara. Det var gårdagen det, sjukt fort gick dagen, den bara försvann..! hur som helst, nu sitter jag i storasysters lägenhet och bara tar de lugnt, är riktigt trött..men varför vet jag inte. Även denna dagen har gått sjukt fort, har inte gjort något vettigt alls, sovit riktigt länge, vart nere i lokalen ett bra tag å snackat med wengan å även emmax2, sen bara tagit det lugnt, men det är ju lov så antar att man får vara så här trött å slapp då! nu ska jag bli lite social å kanske hjälpa jossan lite? längtar tills imorgon, för då ska ja träffa Johanna Nilsson igen, mys!


pusspuss




Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-17 18:02:03

tävlar du i lvg cykel ? : ) eller vad är det för cykelsport?

Postat av: johanna

Publicerad 2009-02-18 20:45:03

jag kör inte lvg, jag kör mtb :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela