johannanataliegrimbeck

helt slut!

Publicerad 2009-02-14 19:06:00 i Allmänt,

nemen hej! just nu sitter jag i sängen med erik å jennifer, är så trött så det inte är sant..tränat med jossan å totte idag, blev distans pass, åh jag e helt slut i kropp å ben just nu, får helt enkelt bli lite mer träning för min del känner jag, haha! aja, imorse så kom en fotograf å en reporter från tvååkersbladet åh skulle prata å ta kort på alla oss, sjukt kallt å stå i kortbyxor i typ -3 men man fick helt enkelt stå ut, får la se om det blir bra eller inte när tidningen kommer ut. Alla <3 dag äre ju idag, pappas födelsedag faktisk,haft lite mys dag med familjen å så :). Skulle gärna vart med min pojk ist för att sitta i sängen just nu, men ska nog åka till skara imorgon så som det ser ut nu ialf!  men nu ska jag göra mig i ordning åh dra till nattis där alla flickor är.

puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela