johannanataliegrimbeck

härlig lördag

Publicerad 2009-02-28 14:51:33 i Allmänt,

hejsan!  Jag är helt slut idag..i hela kroppen. Kom hem vid halv 2 i natt, då skulle man äta,duscha och gå och lägga sig. Så jag somnade inte förrän 3 inatt. Vi kom till final, men förlorade där med 6-5. Men vi var glada ändå, "positiva tvååker", aldrig negativa, eller hur va det vi sa? hur som helst, sjukt roligt, mycket skratt. Spec på "discot" fyfasen vad jag flabba. Där kommer vi in med träningskläder å allt, medan många andra hade gjort sig ordning. Low var vi lätt bäst på, snyggaste dansen någonsin. Killarna gillade det också, det märkte vi ju, haha ;)! sjukt rolig kväll/natt ialf, flickor små ni är bäst. Sov till halv 11 i morse, sen blev det frukost och sedan vid 12 ut och träna. Hade verkligen ingen lust å ligga å mata på dom tråkiga vägarna, dagsås,sibbarp,åkulla å allt vad det heter. Nej, jag ville köra mtb ist. Så jag cyklade in till Wanobanan. Riktigt roligt var det, längesen man körde i skogen. Nu vill jag bara att tävlingarna ska börja. Träffa alla å så igen (A). Ikväll blir det mys med kar och lite så här hemma. Får se om isabelle och linnéa kommer. Nu hade jag tänkt äta och sedan sova lite kanske?

pusspuss


Jag och gumman, saknar dig något enormt ´v

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-28 15:00:08

lowlowlowlow, det var kuligt :''DD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela