johannanataliegrimbeck

hannis är trött..

Publicerad 2009-02-20 13:53:23 i Allmänt,

it´s always something in the way...



hejhej. Idag är jag på allmänt dåligt humör..är så trött på allt just nu! menmen, idag är det negativa-johanna dagen..imorgon är den nog över! hur som helst, är "hundvakt" dvs att man ska gå ut minst 7 ggr på en halvtimma med blixten och att man ska leka med han, annars blir han galen.Han rymmer så att man måste springa ut i snön å försöka få tag i honom..och det är inte det enklaste, för han tycker säkert det är skit kul när jag blir sur åh irriterad på honom, fast jag tycker det är mindre kul. Men jag gillar blixten,fast att han är dum å jobbig ibland (A). Nu har han ialf somnat, så då kan man sitta här en liten stund. Idag händer det nog inte så mkt för min del, lisette och isabell kommer nog å hälsar på mig snart, sen kanske jag ska träna lite? ah, det borde jag göra.. men vad som händer ikväll vet jag inte än, de löser sig alltid. Nu vaknade han..dags att gå ut.



här kommer bilder från igår när jag, amanda och totte åkte 4-hjuling och snowracer bakom, så sjukt roligt.












tack för igår, riktigt mysig å roligt. Nu får det inte ta så lång tid till nästa gång. <3

Kommentarer

Postat av: amanda

Publicerad 2009-02-20 15:16:20

haha ja vi får ses SNART igen Johanna :). Mycket kul var det igår, och vääääldigt fina bilder du tagit...

Postat av: johanna

Publicerad 2009-02-20 23:47:06

helt klart sötnos, det fixar vi!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela