johannanataliegrimbeck

fredag,äntligen!

Publicerad 2009-02-06 17:26:26 i Allmänt,

heey! idag skulle jag igentligen haft sovmorgon till kvar över 10, men jag skulle till doktorn och ta prover..
jag har alltid så ont i magen nu förtiden, så jag har trott att jag var laktosintolerant, så jag har testat att dricka laktos mjölk och även andra produkter, och det har faktiskt hjälpt. Så vi fick en tid hos läkaren idag, ån när vi kom dit sa dom att man inte kunde ta prover för just laktos, bara för gluten..för man märker själv om man är laktosintolerant eller inte, man ska göra så som jag gjort, laktosprodukter i en vecka, vanlig mjölk i en osv..så antagligen är jag laktosintolerant..men dom tog ändå gluten prover och mina blodvärden! sen var det vanlig skoldag som vanligt, trött som attan har jag vart hela dagen. När jag kom hem cyklade jag tc en stund, sen stack jag ut å sprang en runda. Nu har jag precis duschat, sen fick jag även duscha lilla blixten, han var faktiskt riktigt duktig, men nu är han hel crazy! Ikväll står det hundvakt överst på listan, åh så kommer isabell hit, vi ska antagligen laga mat å kika film å ha allmänt mysigt.

imorgon kommer det en snubbe från tvååkers bladet  tidigt som attan som ska intervjua mig om min cykling..vet inte vad han har i kikaren, men det lär jag ju märka imorgon!



hundvakt idag!

Kommentarer

Postat av: Tim

Publicerad 2009-02-07 20:14:51

Hihi va du tränar!!! :) säg till om du vill springa ngn gång :L puss :)

Postat av: johanna

Publicerad 2009-02-08 20:49:14

hårdträning tim! visst, kanske nu i veckan? jag hör av mig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela