johannanataliegrimbeck

fredag = lov

Publicerad 2009-02-14 00:38:05 i Allmänt,

uuunderbart med lov, de behövdes verkligen nu! denna veckan va hemskl..menmen, skolan idag var kelig, sjukt ont i magen hela dagen, då blir inge roligt..tänkte gå hem, men bestämde mig för att gå hela dagen ialf. Drog hem å åt, sen stack jag ut å träna lite cykel,gick faktiskt riktigt bra. Gick in i duschen när jag kom hem, sen gjorde jag mig iordning åh stack till kim..inga kommenatarer om kvällen, har vart med om bättre ialf..nu ska jag sbart lägga mig, åh gå ner till pappa å säga grattis, för han fyller år nu på alla <3 dag, klcokan är ju nämligen mer än 12..tss!

men vi hörs senare ;)
pusss från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela