johannanataliegrimbeck

dags att åka hem igen

Publicerad 2009-02-18 14:11:06 i Allmänt,

hejhej! sitter just nu helt själv hos tobias, han tränar nämligen. Skrev ingenting igår, men kan säga lite kortfattat va som hände under dagen. Sov länge, gick sedan ner till lokalen å pratade med matthias en hel del, sen gick jag hem och träffade johanna, hon är allt för söt. Gick sedan och tränade tc medan alla andra cyklister var ute å körde. Senare på kvällen gick jag tiil Anna en sväng med elin å johanna och åt lite mat, aldrig mer empoli, eller vad va det vi sa?haha! drog sedan till tobias igen, kikade lite på oth å så..! Idag har jag inte gjort så mkt mer än att gå upp, diskat å kört tc. Åker här ifrån vid kvart i 4a till Skövde, åh där med tåget till gbg å sedan vbg. Vad som händer resten av lovet vet ja faktiskt inte riktigt mer än att jag ska vara med Amanda imorgon, gå på stan, fika lite å sedan åka hem till mig. Det blir nog kanon bra! nu ska jag packa det sista.. hörs kanske mer ikväll!


puss

Kommentarer

Postat av: Ludwig

Publicerad 2009-02-18 22:44:08

Låter kanon!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela