johannanataliegrimbeck

b-lags match

Publicerad 2009-02-22 18:51:28 i Allmänt,

hejsan! idag är jag väldigt tröttt..har kommit på att jag är det rätt ofta nu förtiden:Sde är inge bra! hur som helst, sov ganska länge idag eftersom att det är sista dagen på lovet. Imorgon börjar verkligen skolan igen, och det är jag inte så pepp över..men det är ialf bara 2 veckor kvar till klassresan till Branäs, man får ju tänka lite så :). Aja, jag hann inte göra så mkt mer än att gå upp och äta frukost innan Fredrik ringer å vill att jag ska vara med på B-lags matchen, och självklart ställde jag upp. Vi förlorade, och resultatet behöver jag inte ens ta..men vi var faktiskt duktiga ändå, dom var ju mkt mkt äldre också. Kom hem och var riktigt trött, gick till systers säng å skulle bara ligga där ett tag..men jag somnade som en stock, i 2 ½ timma..det e nog något mystiskt med jossans säng, för där somnar man alltid vare sig man ska sova eller inte, tss. Nu har mormor och morfar kommit. Ska ner och göra vofflor nu.


pusssss





jag saknar henne..

Kommentarer

Postat av: Johanna N

Publicerad 2009-02-22 20:22:14

Så fina! :)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela