johannanataliegrimbeck

27 december

Publicerad 2009-12-27 14:35:22 i Allmänt,

Hej!

Sitter här i sängen och är helt slut..

Igår hade vi lite folk, Anna,Bosse,Lovisa,Ann-sofie,Mats och Marika var här.
Vi lagade god mat, och hade väldigt trevligt.

Även mina solstrålar Lisa och Emelie kom hit för att hålla mig lite sällskap.

Efter att vi ätit gott badade vi ju i våran badtunna, det var 37 grader när vi hoppade i, vilket inte alls var så varmt..men vi eldade på ordentligt och efter en stund hade vi runt 40-41 grader.
Det är så otroligt härligt, vi hade en massa marchaller och 2 brasor runt oss. Det var -1 grad och det snöade lite lätt, mysfaktorn var på hög nivå.

Även Totte och hans vän Jacob kom på besök i badet.

Efter man badat är man så förbannat trött..så vi bad Totte, Jakob och Anton att åka till Time för att hyra en film.

Medan alla hade det mysigt i soffan, fick jag sitta i en sackosäck..det är inte det skönaste.
Men den som trivdes mest, var Emelie ;) haha.

Det finns inte så mycket att säga om filmen, förutom att den var riktigt kass..men killarna tyckte den var riktigt rolig på sina ställen, medan jag och Emelie bara skakade på huvudet..
Men nu har vi lärt oss att de inte ska välja film i fortsättningen!

Klockan närmade sig kvart över 1, och jag gick och la mig vid halv 2.

Somnade som en stock, men upp klockan 8 för att gå ut med min lilla Blixten, men fick som tur va sova efter promenaden.

Jag tog det riktigt lugnt på morgonen,vid 12 satt jag mig i tvättstugan och gjorde dom efterlängtande 8-2:orna!
Jag dog nästan..

Men nu ska jag ta på mig lite riktiga kläder för att sedan åka in till Stan med mamma.

Pusss


Det fick bli en bild på mig och Stina i Norberg, där vi sågs senast!
Jag saknar dig så <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela