johannanataliegrimbeck

10 augusti

Publicerad 2009-08-10 22:13:15 i Allmänt,

Hejhej :)

Bloggade inte igår, orkade inte..

Men nuså!

Idag vakande jag av att min bror kom upp på mitt rum och skrek " DU SKA UT MED BLIXTEN...NUUUU" så ja.. ta på sig en klänning och gå ut fick jag göra..var ju knappt vaken där i början av promenaden..men tillslut så piggna jag till!

Sen blev det frukost och allt sånt där.
Fick även gå ner i tvättstugan och fixa en massa..vika tvätt,torktumla,tvätta..ja sånt som hör till.
Efter det så plockade jag i ordning lite på mitt rum,sen promenad med blixten.

Vid 1 kom Johanna och Lisa hit. Vi satt mest och snackade (som vanligt).
Vi blev godis sugna och gick å köpte det av stora syster, sen la vi oss på altanen med täcken,kuddar,musik.massvis med godis och saft, super mysigt!

Efter en stund åkte dom hem igen, det var match dags för deras del. Det är faktiskt tråkigt att jag inte hinner fotbollen mer..men man kan inte hinna med allt.

Jag städade husvagnen och sen så satt jag här.

Mormor kom på besök också, fick födelsedags pengar, det satt inte fel i plånboken.

Sen lagade jag mat åt alla här, och sedan fikade vi blåbärspajen som mormor gjort.

Men nu ska jag gå å lägga mig hade jag tänkt mig, ska upp tidigt för att träna och sedan in till stan med Johanna, åh sen leka med Isabell <3.

I veckan kan jag även få fin besök av min Tobias?vem vet..
Han kom även 8a på VM igår, han är bäst!

Men nu ringer min mobil...hörs imorgon.

Pusss

(Förresten..resultat om lvg sm tar vi en annan dag....)









Persson å Lisa, ni är bra <3

Kommentarer

Postat av: johanna persson :D

Publicerad 2009-08-10 22:19:33

du är bra:)<3

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-10 22:34:56

ni är bra mina flickor,

jag vill på vår "hemligasemester" nu haha:)

<33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela