johannanataliegrimbeck

mag ont..

Publicerad 2009-08-04 23:16:11 i Allmänt,

Hej!

Nu sitter jag här och kikar på lite bilder från sommaren.. eller sommar och sommar.. det har verkligen inte kännt som någon sommar? jag har vart på stranden 1 gång, det är skandal. Så illa har det aldrig vart förr. Jag är lika blek som jag vart resten va året.. fy!
Jag vill åka på semester..

Sen kom jag även på att jag inte har vart hemma alls mkt, alla mina kompisar å deras familj säger att jag aldrig är hemma,och när jag tänker efter har jag nog vart hemma 2 veckor sammanlagt av hela lovet nästan, det är också ganska sjukt.

Aja, tänkte ladda upp lite bilder från när Malin och Stina var här nere och hälsade på, det var mysigt.
Nu har Malin flyttat till U.S.A, hoppas du får det toppen där stumpan!

Som sagt, sist jag skrev skulle jag på träning.
Vilket det blev också!

Nu i helgen är det ju då sm, ska köra tempo på 1 mil. Jag är kass på tempo.. är rätt bra på att köra på lite för fort i början, så är jag helt slut sen.
Så nu försökte jag filura lite på hur fort jag kunde köra på 1 mil.
Det gick faktiskt ganska bra, men det är ändå svårt.. jag är nog inte född till att vara lvg cyklist, mtb ska det vara (A)!

Efter min lilla tripp in till stan, lyssnade jag lite på årsmötet med klubben,sedan körde jag bakom mamma med bilen hem.

Sen ringde min vän Johanna Persson,och vi pratade i 50 minuter, hemskt va mkt det finns att prata om..hon är bra att ha!

Nu har jag jäätte jätteeee ont i magen, så nu vill jag inte skriva mer.
Ska sova.

Imorgon ska jag upp tidigt för att träna, och sedan leka med Johanna,Lisa och Emelie, mysigt !

Puss godnatt <3

(Det funkar inte att lägga upp bilder..får se om jag kan fixa det imorgon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela