johannanataliegrimbeck

kääs.

Publicerad 2009-08-04 18:23:10 i Allmänt,

Hej!

Jag vet att jag är kass på att skriva, men jag är inte hemma så mycket,åh om jag inte är hemma slösar jag inte tid på att sitta vid datorn hos någon annan heller så..
Men nu är jag hemma, så nu kan jag skriva lite vad jag har gjort under dagarna.

Förra veckan..(oj..förra veckan..va det så länge sen?aja) alltså tisdagen. Då blev det att jag,mamma och anna åkte till gbg för att shoppa lite. Eller det ligger lite utanför gbg, typ ett köpcentrum. Där gick vi på dagen, hittade faktiskt lite fint :) efter det åkte vi till Alingsås, för att kika på tävlingen som tex tobbe skulle köra.

Kvällen spenderades alltså där,och sedan fick jag skjuts av min vän Oscar till Skara.
Där jag fick sova själv i min systers lägenhet.. vilket funkade ganska bra, ensamt..men det gick!

Dagen efter det blev det först träning med min kära vän Toomask.
Smarta som vi är flög vi faktiskt över styret båda 2.. jag som tyckte det va lite kul att han gjorde det..men shipp så gjorde jag det på exakt samma ställe som honom på andra varvet. Då var det inte lika skoj längre..haha!
Men det blev inte så farligt, 3 blåmmärken dör ingen av.  Det var ialf väldigt kul att träna med honom.

Efter det blev det dusch,mat och sedan kika på Skara GP.
Där Tobbe skulle köra.
Det gick bra för honom också, toppen (Y)!

Sen åkte jag med honom till Jönköping. Ons-fre.
Där borta i Jönköping blev det mest att bara ta det lugnt, kika lite i affärer, "försökte" plocka svamp med han och Robin..det varken började eller slutade så som vi tänkt..men så kan det va. Ah, vi gjorde lite olika saker helt enkelt.

På Fredagen åkte Jag,Tobbe,Pelle och Fredrik upp till Södertälje.
Svenska cupen skulle gå där.

Tävlingen på lördagen gick inge vidare för mig.
Vi var 3 tjejer,vilket var väldigt keligt.. men aja, jag fick en lucka nästan med en gång..kom 1 varv, sen fick jag bryta pga punka. Då tänker säkert många.."varför lagade du inte det?" "eller varför gick du inte till tekniskazonen?" Då kan jag berätta att jag hade inga sånna saker med mig, plus att jag är kass på att byta. Och det var väldigt långt från tekniskazonen, kännde inte riktigt för att springa dit.. så jaja.. så slutade den dagen.
Det fick ju bra för dom andra i husvagnen ialf ;)!

Söndag, långlopp.
Då gick det bättre, körde lite med "stora flickorna" och även lite med mig själv..och gubbar ;)
Det kan gå så sjuuukt sakta om man kör själv på grusvägar..jag låg å bara vänta på att en gubbe kunde komma så att jag skulle kunna hänga på han. Och helt plötsligt kommer en gubbe från ingenstans, då gick det mkt fortare.
Jag kom in på 1a plats, 5.39 sek före Elin, så det gick ju bra.
Tobbe vann med, och även min idol..Wengan :)

Resten av dagen bestog av säga hejdå till Tobias som jag nu inte ser på ett bra tag. Om vi nu inte fixar så att vi ses nästa vecka, blir det inte så är det så långt som i mitten av sep nån gång :/ ..

Aja, åka bil blev det mycket av också. 5 timmar typ.

Det var lite vad som hände förra veckan och i helgen.

Igår hände det inte så mycket kul heller, träning med jossan och sedan mys med Lisa.

Idag har jag städat lite,rensat svamp,vart ute med hunden,lekt med lisa LÄNGE, alltid lika mysigt!

Nu ska jag därimot ta tag i mitt liv, träna lite landsväg.. ska ju köra ungdoms SM nu i helgen.. ska bli kul å se hur det blir..tss !

Nu får jag helt enkelt inte skriva mer.. det har redan blivit för långt.

Pusssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela