johannanataliegrimbeck

7 augusti

Publicerad 2009-08-07 14:43:16 i Allmänt,

Hejhej!

Nu är allt klart, nästan ialf, det är bara jag som ska byta från bikini till kläder!

Husvagnen är packad,cyklen är på bilen,mobilen är laddad,köpt tidningar..jag ska nog klara av denna helgen ;P

Morgonen/dagen har jag i princip inte gjort alls mycket, fixat i ordning allt.
Skulle egentligen till stranden..men kom på att jag var tvungen att tvätta cyklen, så då fick dom åka utan mig. Så har stekt lite här ute, men det blåser ju inget här...så man fick ju nästan lite panik ibland för att det var för varmt.

Men man ska inte klaga, för det har ju inte vart en toppen sommar precis..hoppas att det blir fint resten av dagarna som är kvar på lovet också!

Tobbe kör tempot idag också ju.. hoppas det går bra för honom, vilket jag tror det gör :)!

Nej, nu måste jag ta på mig kläder å frescha till mig lite..
Ikväll ska jag kika lite på tempo streckan, och även kika på stafetten.

Nu kommer jag inte skriva förrän på söndag eller måndag, beror på !

Pussss


Det fick bli en gammal bild på mig å gumman, hon träffar jag även i idag/helgen, det blir nog höjdpunkten på hela helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela