johannanataliegrimbeck

6 augusti

Publicerad 2009-08-06 23:54:33 i Allmänt,

Hej :)

Egentligen borde jag sova..eller packa? nått av dom, inte sitta här. Men en liten stund kan jag sitta här, sen kan jag ta tag i det andra!

Idag har jag som sagt vart på stranden hela dagen, det var hur varmt som helst.
Jag och Elin tog moppen till Persson, och där ifrån gick vi till Björkäng.

Vi kom nog dit vid 12 och åkte vid 5 nån gång.
Fick faktiskt färg, vilket va riktigt skönt. Är ju inte så brun efter min första tripp på stranden som var första veckan på sommarlovet..!
Sägs ju att tobbe har bländads innan så.. men nu så kan han inte klaga ;)

Brännde ryggen gjorde jag med, fick en snygg liten rand av min fläta som låg där så fint.. toppen Johanna, lyckat (Y)!

Efter stranden hämtade jag cyklen på handins, sen åkte jag ut å tränade med mig själv.. ts!
Körde lite temo,bara för att känna efter lite.. gick vell helt OK, får se hur det går i helgen.. vet inte vad jag har gett mig in på..jag på en landsvägs cykel? hmm..jag är tveksam!
Fast nu ska jag inte vara så negativ.. det blir nog bra tillslut.

Nu senare ikväll har vi ätit jätte gott, massvis med grillade saker, haha!
Oscar Byhlinder är här med Karin också ,mysigt!

Vi har vaxat hans ben nu med, eller börjat.. har filmat in några snygga miner å ljud på mobilen..haha!

Om det är fint väder imorgon blir det först stranden,sen åker, jag,mor,far,blixten och mormor till Vänersborg.

Får se om jag bloggar nått imorgon.. om inte så hörs vi på söndag när jag kommit hem!

Önska mig lycka till nu på SM vettja..kan ju behövas..


Puss

Kommentarer

Postat av: Alle

Publicerad 2009-08-07 15:03:22

Lycka till ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela