johannanataliegrimbeck

5 augusti

Publicerad 2009-08-05 11:46:14 i Allmänt,

Hej :)

Kom nästan precis hem från Handins.
Det är där vi lämnar in våra cyklar om det är nått som är fel osv.
Nu hämtade jag ialf en liten klocka, så att jag ser hur fort och hur långt jag cyklar.
Kan va bra att ha lite koll på det, spec på tempot. Tycker jag ialf!

Snart kommer även Johanna hit, vi ska nog bara ta det lite lugnt.
Eller..jag ska städa husvagnen fast hon får helt enkelt titta på, kul för henne?haha.. nja, hon får sitta här vid datan :)

Sen blir det antingen korv med mos, eller så åker vi och handlar och lagat mat. Får se hur det blir.

Lite senare ska vi vara med Emelie och Lisa också.
Vart vi ska va, vet jag inte..men det löser sig!

Efter lekandet med flickorna, blir det så klart träning.

Men nu ska jag nog fixa lite mat till syster som kommer hem nu på lunchen!

Här är bilderna som jag skulle ha lagt upp igår, men det funkade ju inte då ..:


Jag och Stina :)

Stina och Malin :)

Syster och Malin på väg in till stan för att kika på Ledin.

Glad? aah lite ;) tsss

Snygg-Stina :)

Sen frågade vi några killar om vi dom inte kunde ta kort.. haha!

Glad-Stina och glad-Johanna :)

Det va bilderna det... nu knackar johanna på dörren också..

Pusss

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2009-08-14 14:13:58

Naw va söta vi är.

Saknar det må jag säga!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela