johannanataliegrimbeck

5 augusti

Publicerad 2009-08-05 20:08:26 i Allmänt,

Hej :)

Just nu sitter och lyssnar på lite musik, "girls just wanna have fun" kom precis ut från högtalarna, tss!

Vad har jag gjort idag då?
Jo, det blev städning i husvagnen så som jag hade planerat. Johanna hjälpte faktiskt till lite.
Sen fick jag order att dammsuga nedervåningen.. så det fick jag med göra.

Sen kikade vi på lite nya och gammla bilder, sånna som vi tog för 3 årsen..snyyggt!
Sen kika vi även vi på cykelbilder från 05, shit vad roligt. Massa bilder på tobbe när han va en liten rackare, haha.
Överst på pallen redan då, ingen dålig kille man har fått tag på. Han ska även köra VM i Ryssland nu fre-sön,lycka till <3.

Efter våra små skrattanfall när vi hittat mindre snygga bilder cyklade vi bort till korv med mos och fick i oss lite mat.

Sen kom Lisa och Emelie hit, satt mest och snacka.
Försökte också få kontakt med hallandstrafiken så att jag kunde skicka iväg ansökan om gymnasiekort..men fick stå i kö hela tidn, och när jag väl kom fram skulle jag prata med en Pernilla..men då svara hon inte..sen stog ja i kö igen..och när man väl kom på första så sa dom " hej, hallansdtrafikens kundservice är stängd..var snäll att ring upp imorgon" åååh vilka små rackare...varför då stå i kö så länge? för att sedan höra att det va stängt? :S aja..

Vi tog mopparna till Skärsjön, fikade och badade. Jätte mysigt.
Första gången jag bada i år..det ni ! hoppa till å med från 5:an, det är lite status ändå..haha!

Nu ska jag å pappa byta styrstam på jossans cykel, det blir nämligen den cyklen jag ska tävla på i helgen.
Tror jag cyklar till mormor, hon hade visst gjort nybakta chockladmuffins..det tackar man inte nej till..

Pusss

Här är lite bilder från idag :


Snygg Emelie och Snygg Johanna!

Sötnosar!

Mysigt!

(Lisa och jag inte med på nån bild, men vi var med ialf, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela