johannanataliegrimbeck

26 augusti

Publicerad 2009-08-26 17:18:14 i Allmänt,

Hejsan :)

Kom hem för en timme sen eller nått sånt!

Jag slutade mkt tidigare idag, det är lite konstigt nu på schemat.. när man har estetiskverksamhet å språk å så.. ni fattar säkert lika lite som jag.

Men jag har ialf inte valt nått språk, för jag har ingen lust att ha Franska, åh är inte sugen på nått annat språk heller. Så medan vissa har språk har man antingen estetiskverksamhet eller håltimma.

Jag testade på musik idag, och det var jätte kul! Så jag stannar nog kvar där.
Vi fick sluta 1 timma tidigare så slutade vid 2, och vi ska tydligen bara ha musik 1 gång i veckan,så antingen slutar vi sent på onsdagar, eller sent på fredagar.. hoppas det blir ons isf!

Vi var ialf inte många som hade valt musik, dom flesta var från min klass. 3 som inte var det, men Oscar kännde jag ju sen innan ändå.

Och nu har jag nästan lärt mig alla namn i klassen..vi är ju som sagt 32.
Jag kan 30 namn hitills,haha!

Hade sovmorgon idag med, så började inte förrän halv 11, skönt! men var ju i skolan 40 min innan den börja, eftersom busstiderna inte passar så bra.

Lektionen vi hade var samhällskunskap, det var inte särskilt kul faktiskt..hade det i 2h, det var segt.
Och sen musik då, så väldigt slapp dag :D!

Nu ska jag ta på mig cykelkläder och träna med Niklas och Simon.

Puss



Får bli en bild på mig å Jessica på konfan !
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela