johannanataliegrimbeck

23 augusti

Publicerad 2009-08-23 23:00:16 i Allmänt,

Hejhej :)

Nu är vi hemma igen, i lilla Tvååker. Eller Skara är iof inte så stort det heller om man säger så.. jag å Johanna hann ju gå runt i hela skara 4 ggr eller nått igårkväll..hihi!

Igår var det ju då GP lopp i Falköping, jag körde ju då inte.
GP är inte riktigt min grej..har inte riktigt lärt mig med kurvor å så än..+ att det går så himmlans fort..men nån dag lär jag vell mig.
Jossan körde inte heller pga av sin dumma hosta, så kika bara på alla andra.

På kvällen lekte jag med Johanna, vi satt i lägenheten en stund,sen promenad som sagt..mysigt mysigt,hade en del å prata om, blev ju aldrig tyyst..själv så hoppas jag på liseberg nästa gång:D<3.

Idag fick jag gå upp super tidigt, skulle starta klockan 9,åh äta frukost och hinna åka till start å allt sånt där.

Vi skulle köra 5 varv på en bana som var 5.2 km tror ja? inte så farligt om man jämför med junior som jag är nästa år.. då körde vi ingenting.. men jag blev trött ändå.. (A)!

Backen var ju jobbig om man säger så.. sen så säger min kära pojkvän att det är bra att dricka cola under loppet, det
sa även min syster..så det gjorde jag! Men nu vet jag att jag aldrig mer ska köra med det.
Hade så galet ont i magen..höll på å spy varenda gång upp i backen. Trodde inte jag skulle orka hänga med sista varvet,
men det gjorde jag visst.

Jag och Emma hade en stor lucka till dom andra tjejerna,jag visste att det skulle bli spurt,och visste även att Emma är
grym på att spurta..så jag tänkte att en 2a plats är vell inte så fel heller..min 4:de tävling på lvg liksom.

Men när spurten väl drog igång kännde jag att jag hade mycket att ge, bara att gasa som Wengan sa att jag skulle göra.
Det höll ända in i mål, så jag vann..galet kul om jag får säga det själv :)!
Alltid lite kul när man kan överraska lite ;).
 
Men nu måste jag gå å lägga mig.
Skolan börjar ju som sagt imorgon.. ny klass å allt! hoppas jag kommer i samma klass som Emelie,om inte så får nån byta, haha! Hoppas man får lite nya vänner med, det är aldrig fel.

Skriver om första skoldagen imorgon då !

Puss å kram från mig.


Yeeees,jag saknar dig !
Kom hem.. <3

Kommentarer

Postat av: Wengan

Publicerad 2009-08-24 07:53:27

Fan va grymt att du vann!! Grattis! :) Hur kul som helst,bra att du spöa lvg-åkarna.. ;)

Hoppas allt är fint!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela