johannanataliegrimbeck

21 augusti

Publicerad 2009-08-21 22:45:45 i Allmänt,

Hejhej :)

Dåligt av mig igen..jag vet. Men det blir nog bättre när skolan börjar igen..nu har man så mycket annat för sig än datorn.

Sist jag skrev skulle ju Tobbe hem till mig, mysigt. Sedan var det ju tävling lördag,söndag. Kom 3a, båda dagarna,
Helt okej nöjd, hade ju virus veckan där..så man ska inte klaga!

Veckan har bara rullat på, det är redan Fredag och just nu sitter jag i Jossans lägenhet uppe i Skara.
Åkte med Niklas upp nu på kvällen.

Jossan tävlar imorgon i Falköping, jag tävlar på söndag. Jossan med så klart.
Det är därför vi bor här, lite kortare strecka att åka :).

Imorgon träffar jag även Johanna, det längtar jag efter.

Vad har hänt tidigare idag?hm.. inget känns det som.
Packat, tvättat cyklen,,det är vell det jag har gjort som är nått nyttigt att tala om..väldigt tråkig dag för övrigt.
Eller det som vart kul är att Tobbe ringde mig innan, han är ju i Australien och ska köra VM, han e borta i 3 veckor.. vi ses igen den 12 sept,det är lång tid..saknar honom.
Men som tur var finns ju telefon och internet!

Imorgon blir det ju som sagt att kika tävling, sen får vi se vad som händer.
Kanske träffa Johanna? hoppas det...<3.

Skolan börjar verkligen på måndag, vart har lovet tagit vägen?
Ny skola, ny klass, nya tag.
Ska bli kul ändå, nästan så man små längtar lite..fast första dagen brukar ju  vara slapp, sen ångrar jag nog att jag sagt att jag näsan längtar..haha!

Nej, nu ska jag logga ut.
Hörs kanske imorgon.

Pusss från sega mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela