johannanataliegrimbeck

14 augusti

Publicerad 2009-08-14 18:30:11 i Allmänt,

Hej!

Dålig uppdatering..men det blir lätt så..

Hur som helst, vad har hänt under dagarna? mkt skulle jag vilja säga. Men tar lite..

I förrgår var jag hos Sara som hade fest, men gick hem tidigt pga av att jag hade feber och ont i halsen på morgonen..var hos farbror doktor,han sa att jag hade ett virus, men att jag inte smittades och kunde träna lätt och tävla i helgen!
Väldigt konstigt var det ialf..för när jag kom hem från doktorn, hade jag ingen feber eller nånting, helt knasigT!

Menmen, hos Sara var det mycket folk. Efter jag gått hem, hade det blivit kaous. Förstår inte hur man vill förstöra så mycket?det är tråkigt att det ska bli så. Fyy! men så länge jag var där var allt bra ialf.

Igår var jag och tränade lite lätt,sen så tonade/slingade Jossan och Jonathan mitt hår! (Lägger upp bilder här nedan).
Blev inte riktigt som jag tänkt mig..men så kan det vara. Det är ju som sagt toning,och försvinner snart igen! Men lite sugen på att färga håret helt brunt? får helt enkelt se hur jag gör..åh om jag vågar? senare på kvällen gjorde jag inte något spec alls.

Jag har även kört bil för första gången i hela mitt liv. Skapligt rädd jag kan säga. Tror inte jag kommer kunna bli någon bilförare.. fick ialf 2 kärringstopp på den lilla biten jag körde.. bilen förvandlades till en groda känndes det som..studsade bara fram ;O haha! aja..det är vell så det ska vara första gången?eller?.

Idag har jag tränat, sen åkte jag å mamma till Team sportia i Falkenberg, det är helt nytt! Hittade det jag letade efter, ett par jogging skor, och ett par som jag ska ha nu när innebandyn börjar igen, jag längtar!

Men fick även nått som jag inte räknat med..jobb? ah faktiskt.
Han såg att jag hade cykelkläder på mig, han ville ha nån som kunde mkt om cyklar..(inte för jag kan så jätte mycket kanske..)men ah! sen även en glad, positiv å söt tjej som kan stå i kassan m.m. Lite sjukt ändå..gå in i en affär,komma ut med ett jobb? vi får se hur det blir, jag skulle höra av mig tävlingarna lugnat ner sig lite.

Nu ska jag och mamma titta på tävling i Värnamo, sedan hänger Tobbe med oss hem <3.
Imorgon är det tävling i Vårgårda, sen bor vi i skara och tävlar igen i Uddevalla på söndag.

Puss


innan!


efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela