johannanataliegrimbeck

valborg!

Publicerad 2009-04-30 15:22:48 i Allmänt,

Hejhej

Kom nästan precis hem från skolan.
Dagen gick hyffsat fort ändå, bara sista so lektionen med Molund som var riktigt seg...men det är ju alla hans lekioner, han är så seg och kelig..och farlig.
Innan var det en liten kille som gick i 6:an som typ satt in huvudet genom fönstret, då tar han världens nackagrepp å säger "ville du nått eller?" han är hel galen..det gäller att passa sig, jag har inte fått det än under mina 3 år med honom, det är tur det.

Hur dagen kommer bli vet jag inte..men om 1 timma har jag nog mer koll än vad jag har nu.
Väntar på att mamma ska komma hem så ska vi snacka lite hur det blir med allt.
Antingen stannar jag hemma ikväll och sticker till Elin å lagar mat å massa annat kul, eller så åker jag till skara nu med totte, sover i jossans lägenhet och kikar på tävlingen imorgon och åker sedan hem. Eller så åker jag med Tobias till Hammarö..än sålänge så vet jag faktiskt inte hur det blir med någonting!

Men nu ska jag ner och äta lite och sedan lägga mig i solen en stund!
Om jag är i skara så skriver jag nog inte ikväll..är jag hemma så gör jag det, så vi får se!

Puss





Johanna natalie grimbeck

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela