johannanataliegrimbeck

torsdag

Publicerad 2009-04-10 23:36:36 i Allmänt,

heejj!

vaknade upp med jennifer jämte mig, hon kom till oss igår kväll :)!

Dagen har vart super.
Underbart väder :)

så vi har mest legat på altanen och tatt det lugnt, hjälpt mamma å pappa å röjja lite i trädgården med ;).

Var även ute och cyklade med syster idag.
Benen var nog det segaste på länge.. så då blev träningen inte så rolig..men jossan gör det alltid lite roligare ialf.

Har även haft årets första grillning med familjen (utan bror då) och jennifer,erik och sandra.
Riktigt riktigt mysigt.

Imorgon är det påskafton, då blir det först mat hos Ann-sofe å mats och alla andra vuxna, sen vidare till isabelle där det blir fest. Kan bli riktigt trevligt, sen ska vissa flickor sova här tror jag.

Förresten, måste bara säga att jag är inte den smartaste.. innan hade jag lite bråttom innan träningspasset. Och min sko hade även gått sönder, så jag å pappa skulle laga den. Skulle då spring in med en kniv. Och när jag börjar springa upp i trappan så slinter jag med kniven rakt in i låret..så mina cykelbyxor fick ett hål och även mitt lår med :/..
nu har jag faktiskt ondare än innan..men det löser sig nog. Men hur smart får man va? ååh..

nu ska jag göra iordning lite på mitt rum, sen kika lite på tv.

puss




Jag och Jennifer i somras <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela