johannanataliegrimbeck

torsdag

Publicerad 2009-04-23 21:37:17 i Allmänt,

Hejhej!

Sitter här med en kopp te bredvid mig, jag är verkligen sjuk igen..
Har inte tränat sen tävlingen i sön, för att jag vart snuvig,ont i huvudet mm.
Igår kom det även i halsen,och idag är det dubbelt så mycket värre..
Jag orkar inte va sjuk igen..var det för 2 veckorsen, i en vecka.
Nu när tävlingarna och allt börjar...hemmaplan till helgen, får se om det går att köra?

Nu ska jag försöka vara lite positiv iallafall.

Morgonen började med trevlig sällskap vid bordet,totte och oscar.
Gjorde mig i ordning för att sedan gå till skolan, där nationella i matte skulle slutföras.

Jag hoppas det gick bra, men matte är ju som sagt inte min grej precis.

Efter det skulle vi städa Tvååker..
Det är nått våran skola har gjort nu i många år...plocka skräp och annat äckel...
Som tur va, hade vi inte så stort område, och det var inte så hemskt smutsigt där borta så det gick fort.

Sen blev det lunch, och vanliga lektioner som vanligt..

Efter skolan så pluggade jag danska.?.
Visst låter det knas? jag läsa danska? men nått som är mer konstigt är att det är på våran svenska lektion som vi läser danska på..har inte riktigt förstått varför det är så bra att kunna?
Men kanske är som Johanna sa, "ni bor ju trots allt nära" haha, ja kanske därför..
Jag vet iallafall att slomme är orm, killing är kattunge och love är lejon..kanske inte dom bästa orden för att kunna klara en dag i Danmark? aja...dom kan jag.

Resten av dagen har gått åt av promenader med blixten och bara tatt det lugnt.
Nu på kvällen har jag även hjälpt mamma med städning.
Det sägs att det kommer cyklister hit imorgon? får se hur det blir med det hela..

Nu ska jag ta en alvedon,nässpray och sedan gå å lägga mig, hoppas jag mår bättre imorgon.

Pussgodnatt




bliiiiiixten

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela