johannanataliegrimbeck

tors

Publicerad 2009-04-17 00:00:42 i Allmänt,

Hej!

Nu ska jag snart göra mig i ordning inför natten..men först ska ja skriva lite va jag gjort.

Igår: gick upp ganska tidigt,åkte å jobbade på pappas jobb.
Sen blev det busa med blixten,totte och sofie. Och sedan träning med rolf och totte.
Mina ben som vart så förbannat sega hela veckan,gick svin bra igår. Det var riktigt härligt att kunna ta i å köra fort, innan gjorde det ju bara så ont. På kvällen gjorde jag inte så mkt mer än att bara ta det lugnt.

Idag: upp tidigt, åt frukost, hängde upp tvätt och tvättade en massa annan..
tog på mig cykelkläder och hade följe med petra in till banan.
Blev mina 3 "tävlingsvarv" och sedan lite teknik med petra, sen så drog vi oss hemmåt.

När jag kom hem blev det mer tvättning..sen fort in i duschen, för att sedan åka på massage.
Det var det skönaste på länge, sjukt underbart.
Skulle egentligen bara ha ben-massage, men hon kännde att ja behövde hela kroppen,och jag tackade inte nej precis.
Hon sa att jag hade mycket stress,oro,nervositet och rädsla i kroppen...? (kan kanske stämma)

Senare nu på kvällen har jag vart med isabelle,simon och andrée och kikat på film.

Imorgon blir det tvätta cyklen + en massa packning..
Åker på årets första cykeltävling.
Inte ett dug nervös..inte alls. (där ljög jag)

NU väntar sängen,godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela