johannanataliegrimbeck

tisdag

Publicerad 2009-04-14 20:26:23 i Allmänt,

Hejsan!

Har haft fullt om som vanligt.. jag hinner verkligen inte skriva nått på dagarna. Men nuså.

Påskafton: Den var riktigt lyckad. Började med att göra mig i ordning, stack senare till Elin för att laga mat, sen vidare till isabelle där det var fest. Där var en massa folk,och det var riktigt roligt. 
Gick hem senare på natten med Emelie, Persson och Lisa som sov hos mig, mys!

Imorse vaknade jag tidigt ( dock inte av syster ) utan nu var det mamma som stog och ropade att jag skulle gå upp för att hälsa på både bror och morfar som jag inte träffat på ett bra tag. Trevligt att dom kom hem igen ;) spec bror då, eftersom att det är han man märker av mest , haha!

Åt frukost, sen blev det tvätta husvagns taket och sedan åka ut och köra lvg med Niklas och Jossan.
Mina ben är sjukt sega..vet inte vad det är med dom..det funkar inte å ta i ialf..det suger!

Och en sak som är riktigt säker är att jag aldrig ska börja köra lvg.
Jag förstår verkligen ingenting om vad dom snackade om idag.. verkar förbannat komplicerat alltihop.

När jag kom hem blev det duschen, och sedan kom mormor å morfar hit igen och fikade.

Skulle egentligen vart på vägen upp till skara nu, men nej..ändrade planer.....aja.

Nu kommer pappa snart hem med pizza, sen har jag bestämt mig för att gå en lång promenad med Blixten, kanske sätta sig på höråsen en stund..kan va skönt å bara komma bort ett tag å tänka en massa, så känner jag nu ialf..

Och det är helt sjukt..om 4 dagar står jag på startlinjen i Mjölby.
Säsongen börjar nämligen redan..helt sjukt vad tiden går fort, är inte spec laddad känns det som,hoppas det kommer tills på fre ialf. Får ju träffa gumman i helgen, det är det bästa av allt.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela