johannanataliegrimbeck

tisdag

Publicerad 2009-04-21 21:07:12 i Allmänt,

Hejhej!

Har precis ätit upp maten som jag gjort, pannkakor stog på listan idag.
Dom blev sådär..eller, dom var goda. Men dom blev krispiga på nått knasigt sätt (a)!

Idag har det vart en ganska så skön dag, ialf min klädsel.
Alla nior skulle ta "flumm" kort idag, så jag, jessica och becca skulle vara morgontrötta.
Så idag gick jag bara upp, åt frukost, borstade tänderna och sedan stack jag till skolan.
Alltså gjorde jag inte i ordning mig någonting, utan bara gick som ahh "den morgontrötta johanna".

Så idag har jag gått runt i morgonrock,tofflor hela dagen, det var hur gott som helst, såg kanske lite knas ut..men super mysigt ialf.

Wille har en massa bilder, lägger upp dom när han skickat dom.

Resten av dagen har bestått av lek å bad med Becca.
Kikade även på en massa filmer från branäs bl.a.

Sen sjöng hon och spelade piano för mig, om hon inte söker in till idol..då vet jag inte vad jag tar mig till. Hon har verkligen talang. Hon är bra.

När jag kom hem, gick jag ut med blixten, jag har även handlat,städat,tvättat och lagat mat.
Även pluggat. Ingen spec rolig dag..

Nu ska jag plugga lite till, sen sova.



snyggingar


haha, jonis och adam


becca sötnos.

Det var några bilder från min mobil...som sagt, willes bilder kommer.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela