johannanataliegrimbeck

snart åker vi..

Publicerad 2009-04-17 13:08:37 i Allmänt,

Hejsan!

Vaknade tidigt idag för att mamma kom upp å sa att jag skulle ta hand om blixten.
Egentligen hade jag tänkt att jag skulle ta en låång sovmorgon..men så blev det inte riktigt.

Jag gick ner med 2 täcken och skulle lägga mig jämte blixten, men han tyckte det var orättvist att jag hade det så mycket skönare än honom, så när jag skulle upp och dricka tog han chansen och la sig på min plats, så det fanns inte så mkt mer att göra än att låta han sova och jag gick upp och åt frukost ist. (kika på bilderna nedan)

Jag har mest bara vart ute idag. Blixten ska ju ut var 10:nde minut .. så medan jag stog och tvätta min cykel "urban" så fick han springa av sig lite.

Har även tvättat alla kläder jag ska ha med mig, och börjat små packa lite. Inte riktigt klar än.

Vi ska nog åka vid 4 tror jag, men min mor å far har en förmåga att inte hålla sig till schemat, så vi kan mycket väl komma iväg vid 5, eller om inte halv 6...kan vli spännande att se.

Eftersom att blixten ska med i bilen, så kan vi ju få stanna några gånger på vägen också..så vi är nog inte framme förrän kvällen.

Men nu hör jag att blixten kraffsar på dörren, daxs att gå ut.

Jag kommer hem på sön, säger hur det gått då.

Puss




någon sover gott ialf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela