johannanataliegrimbeck

sjuk..igen

Publicerad 2009-04-24 13:12:05 i Allmänt,

hejsan!

Just nu sitter jag och fryser som ah..vet inte vad. Men antar att jag snart blir varm..sen kall..varm, ah det är så min natt och morgon har sett ut ialf :(

Jag är vekligen sjuk igen..
Igår hade jag riktigt ont i halsen och hostan gjorde inte saken så mycket bättre..

Inatt var det iallafall det värsta jag nånsin vart med om, jag kunde verkligen inte sova, det gick bara inte.
Ena stunden var jag var varm så jag fick typ utbrott, sen efter bara nån minut frös jag typ ihjäl, sen hade jag så ont i halsen så att jag knappt kunde svälja, huvudet dunkade på mig,magen värkte och hosattacker hit å dit.

Men jag gick ändå upp vid 7, tog tempen och såg att jag hade feber.. så det blev att gå att lägga sig igen, och då kunde jag även somna.

Huvudet börjar lätta nu, och magen också, skönt det.

Nu ska jag städa övervåningen och sedan dricka en massvis med te.

Blir ingen tävling för mig nu ju ... och frågan är hur det kommer gå på inspelningen? kan ju knappt prata..hur ska jag då kunna sjunga? vi får se hur det blir med det hela..

Puss från en sjuker johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela