johannanataliegrimbeck

påskafton

Publicerad 2009-04-11 16:40:09 i Allmänt,

hejhej!

Syster kom och väckte mig jätte tidigt idag..men det är sånna smällar man får ta när hon är hemma (A).

Dagen har vart slapp, var med pappa å blixten i skogen en stund, och sen till Anders å familj, sen hem igen och bara ta det lugnt.

Spelat fotboll med blixten och legat på altanen har jag gjort med.

Nu har jag lite bråttom...ska städa lite här uppe, sen kommer emelie, persson å lisa hit. Och därefter går vi till Elin för att laga mat, sen blir det ju som sagt fest hos isabelle.

Är lite efter i min planering..så ah skriver kanske mer sen, eller imorgon!

Puss å gladpåsk.





vår är underbart :)

Kommentarer

Postat av: Mallan

Publicerad 2009-04-14 10:59:55

Herregud va söt du är jänta. Känner att jag måste ta bilden ner snart.

Postat av: Tonårsliv by Leonora

Publicerad 2009-04-14 11:02:26

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

Postat av: sanna -3delskusinen

Publicerad 2009-04-21 02:56:44

Johanna, jag maste erkanna att jag kollar din blogg jatteofta for jag alskar dina "outfits". Det ger mig inspiration. Du har sa snygga klader och accesoarer och fint har. Och ja hela du ar sa fin. Och sa har du alltid ett stort leende, vilket gor mig sa glad :)

Och sen ar det sa klart valdigt kul att lasa om vad du gor oxa!



Sa fortsatt lagga ut bilder! ;) haha

Hoppas allt ar bra med dig tjejen!

Kramar fran usa

Postat av: Michaela

Publicerad 2009-04-21 03:17:26

Godnatt, sov gott! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela