johannanataliegrimbeck

onsdag

Publicerad 2009-04-08 19:40:47 i Allmänt,

Hey!

förlåt för jag inte skrivit på ett braa tag, men varken tiden eller orken har funnits denna veckan.

Eftersom jag vart så upptagen orkar jag inte ta om vad jag gjort å inte..

Men kan säga att vi spelade cup i helgen (innebandy). På lördagen förlorade vi en och lika den andra. Lite surt att det blev lika,vi kunde så mkt bättre..men det är lätt att säga ist för att man visar det på planen , aja. Sov hos Isabelle, myys. Sen på söndagen blev det 2 matcher, och vi vann båda 2. För att vi skulle komma till semi, så var..vad hetter nu laget?jag kommer inte ihåg..men vi säger åsa (fast det vet jag att det inte var) men jaja..dom var ialf tvungna att vinna över Bua för att vi skulle komma vidare. Men det blev lika i den matchen, så vi kom aldrig till semi. Men det blev ändå en lyckad helg, roligt hade vi ialf, och jag fick in 2 mål å 3 assist. Nått  får man ju vara glad över.

Sen dom andra dagarna har det bara vart mkt träning och framför allt pluggning..är så trött på skolan nu!

Idag har jag ialf inte gjort så mkt mer än vart i tråkskolan..och hade så sjukt ont i huvudet, det riktigt dunkade..inge vidare!
När jag kom hem kikade jag lite på tv, och somnade. Men huvudvärken var inte nått bättre när jag vaknade. Tog en alvedon och gick en promenad med blixt, och spelade fotboll med honom. Små grannarna kom också, dom är ju typ lika små som blixten...såg lite kul ut ;)!

Nu har jag skrivit alla frågor på so:n..ekonomi är fasiken inte enkelt..förstår inte hur jossan å Toomask klarar av att gå det ;O..

Men nu så ska jag fort plugga lite..sen ska jag gå å köpa glass med lisa och blixten, kan bli mysigt.

imorgon kommer även efterlängtade syster hem, det är tummen upp <3

skriver mer ikväll.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela