johannanataliegrimbeck

onsdag

Publicerad 2009-04-22 21:44:12 i Allmänt,

Hejsan!

Nu sitter jag här och lyssnar på halleluja på svenska, den är så sjukt mycket bättre än den som är på engelska, tycker jag iallafall.

Idag har skolan bara rullat på.
Franskan var inställd idag också,riktigt skönt.
Det ända som var riktigt keligt var att gå "gå lunka löp rundan" den är inge vidare...men med härligt sällskap, så gick det faktiskt ganska fort.

När jag jag gick hem från skolan såg jag en svart BMW på våran uppfart, och jag förstog med en gång att det var lille Oscar Byhlinder som var på besök. Han är en trevlig pojk.

Så dagen har gått åt att fika med bror och oscar,tittat på när dom tvättat cyklar, dom har kört in mig till kören och sen var jag på wano möte.. har ju vart med om roligare dag om man säger så!

Imorgon är det nationella i matte, är inte spec suger på det. Matte är inte min starka sida, men får hoppas att det går bra ändå.
Även min kära syster åker på landslagsuppdrag, tusen tur sparkar till dig,och en massa kramar å lycka till, du är bäst.

Tobias, Tomas och Jossan får också lycka till.

Nu ska jag tydligen sjunga en snutt för Oscar, för det var hans mytning för att han skulle köra mig idag...så jag har nog inget val.

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela