johannanataliegrimbeck

mår bättre

Publicerad 2009-04-01 13:31:17 i Allmänt,

hejsan!

Just nu har jag plugg paus! Har svenska + franska prov på fre, och jag har lust att bränna upp alla dom böckerna. Men nu ska jag inte vara så negativ.

Nått som är positvt är att jag mår mycket bättre, nästan ingen feber och huvudvärken börjar dämpa, och halsen..ah den har jag fort lite ont i. Men med mycket te och mycket halstabletter så ska nog det försvinna tills imorgon.

Idag vaknade jag jätte tidigt, av en massa sms..
kunde inte somna om, så jag gick upp och åt frukost.

Isabelle och sara kom vid halv 10 typ, för att hämta min nyckel till skåpet, så att jag kan få alla mina andra franska papper.

Resten av dagen har spenderats med plugg.. och det kommer antagligen dagen fortsätta med!
Förutom..att jag nog ska på kören, får ju inte missa särskilt många gånger.
Sen kanske jag ska hämta ut min nya mobil också? vem vet.

Nu ska jag göra mig lite ordning, sen tror jag att isabelle snart knackar på dörren.

Förresten, eftersom att det är första april idag, kunde jag bara inte låta bli att lura isabelle, linnéa och mamma. Alla gick på det också, det var faktiskt riktigt roligt.

och 1a april är inte bara "lura" dagen utan det är även 11 månaders dagen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela