johannanataliegrimbeck

läggdags

Publicerad 2009-04-08 22:54:26 i Allmänt,

Hej!

Nu lite senare har jag bara pluggat och vart på lång promenad med blixten,lisa å emelie.

Imorgon blir det skolan, träning och sen kommer nog jennifer till mig, ska slinga hennes hår b.la. Sen kommer ju som sagt syster hem, så blir nog en mysig torsdags kväll med grillning m.m!

Ska bli riktigt skönt med lov, det behövs verkligen nu.

Hade planer att åka till skara..men ah..vi får se hur det blir med det hela.

Nu ska jag ta bort allt smink, lägga mig i sängen och läsa igenom vad inflation,deflation och allt var det var vi skulle kunna.

Godnattpuss från mig!

(här kommer bilder från i måndags när jag och kakka var lediga, vi satt nere vid fästningen, mys)











bilderna blev väldigt stora..men ni får stå ut!
riktigt mysigt var det ialf.
Hannis<3kakka

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela