johannanataliegrimbeck

inte min dag idag..

Publicerad 2009-04-29 22:19:17 i Allmänt,

Hejsan!

Sitter här och har riktigt keligt..ska nog ner å mysa med blixten tror jag...

Idag har det inte vart min dag, inget har typ funkat..
Började med att jag försov mig, men jag hann precis komma i tid.
När vi hade no, gick jag och becca till höråsen för att kika om träden blivit miljöförstörda, då ramlade jag flera ggr..
Resten av lektionerna var det inte större fel på, utan det var bara svenskan som jag hade skrattanfall stup i kvarten, men Tommie tyckte det va kul ialf.

Sista lektionen skulle jag ha spinning, men jag har sagt till dom flesta att inte ta det ..(A)!
Så Krister kom innan och sa " Du Johanna,spinningen..det blev inte så många denna gången, men du kan få sluta tidare än alla andra på ons, så kan du få den timman som en träningstimma? alltså att du får cykla själv.
Vilket jag tyckte lät hur bra som helst.

Så min plan för dagen var att sluta tidigt,åka hem och ut å cykla, sedan 3 toppar med Beccis.

Men riktigt så blev inte min dag..
När jag kom hem skulle min bror lagt ut en nyckel till mig, hade han det? svar:nej!
Alltså var jag utelåst..
Jag la mig lite på altanen,men stektes typ sönder så satt i skuggan å tänkte, "vad händer nu"?
Drog till fam Gunnarsson,som brukar få ta hand om mig vid sånna här saker..ringde mamma och hon skulle komma hem med en nyckel.

När hon kom hem med blixten kom hon på..totte har ju min nyckel, och jag ska klippa mig..du får ta blixten, hitta på nått så ses vi sen.
Jaha..där satt jag i skuggan med en törstig hund i koppel.. min träning? och 3 toppar då?

Nej det blev aldrig av, inte 3 toppar ialf.
Stack till Becca ialf, vi busade lite med blixten, och satt å prata.
Eftersom att det inte blev 3 toppar, gick vi och köpte egen glass, dock inte lika gott, men vi tröst-åt!

Och blixten hade total damp i alla 4 h som jag var där...rätt jobbigt!

När jag kom hem blev det träning.
Sist jag tränade var för 10 dagarsen..det känndes i benen, men det gick bättre än jag förväntat mig ialf.

Imorgon kanske jag åker till skara? får se..tror det kan bli så, och även hammarö?hmm..återstår att se!

Nu är det medicin dags...
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela