johannanataliegrimbeck

hemma igen

Publicerad 2009-04-20 21:27:53 i Allmänt,

Hej !

Kom hem igår sent, hann inte göra så mycket mer än att packa in lite saker, och sedan blev det sängen.

Helgen har ialf vart mycket bra, kul att träffa allt folk igen.

Tävlingarna har vell gått som jag hade förväntat mig.. 3a i sön och 2a i lör.

Benen känndes ändå bra, men hade ont i min rygg. Men med lite ändring på cyklen, så kommer nog allt ordna sig.

Det var helgen då..

Idag var det ju då första skoldagen efter lovet..och det var segt.
Det ända som var slappt var franskalektionen med Tore, men där hade jag inte förväntat mig nått annat.

Efter skolan åkte jag moppe med becca in till stan, vi kikade lite på avslutningsklänningar (hittade faktiskt en fin som jag tänkte ladda upp på bild) fikade och sedan blev det kör.

Kom hem, tvättade min cykel å även tottes bil.

Nu ska jag äta, sen plugga.

Pussgodnatt


jag tyckte om den ialf !

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-21 20:03:56

vilken söt blogg du har hannis! :)

jätte söt klänning!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela