johannanataliegrimbeck

frisk

Publicerad 2009-04-02 23:04:20 i Allmänt,

Heeej!

Japp, nu är jag frisk.
Eller..lite förskyld fort..men snart så :D!

Nu är jag super trött och ska igentligen plugga franska.
Men får bli kort kort inlägg...

Skolan idag då. Började med muntligt nationellt i eng..dagen kunde börjat bättre. Men dagen rullade på. Och sista no lektionen och so:n pinade jag mig verkligen igenom..min mage hade sjukt ont.

Fick ingen mat i skolan idag heller ( därför hade jag extra ont)..pga av glaset å det i kycklingen..mindre kul!

Hem, pluggade och fotbollsträning.

Segt var det att börja röra på sig igen, inte tränat sen lör..

Nu ska jag nana...

vilket tråkigt inlägg..lovar att det blir bättre imorgon!

godnattpuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela