johannanataliegrimbeck

bättre (A)

Publicerad 2009-04-27 12:46:43 i Allmänt,

Hejhej!

Nu börjar jag bli bättre.
Satt på akuten i 3h i lör med mormor, tog ett jääkla tag för att komma in till doktorn.
Men tilslut var det min tur, tog prover å lite så..och det visade sig att jag hade halsfluss (som jag redan hade räknat ut själv att jag hade,ts)..

Så nu har jag fått medicin och redan efter första tabletten i lör mådde jag bättre. Vaknade med 40.4 graders feber ..det var inte det roligaste precis, har aldrig haft så hög innan. Efter akuten åkte jag å kikade en kortis på tävlingen här hemma i vbg, sen åkte jag hem och sov. På kvällen kom Roberto Vacchi och hans dotter Anna hit, även Richard Larsén var här och hälsade på. Mycket trevligt.

Igår så gjorde jag inte så mycket, medan alla andra var på tävling var jag här hemma med blixten. Sen så var vi på lite kalas för Totte, han fyllde ju 20 igår.

Idag så är jag hemma från skolan, kännde att jag ska ta lite mer medicin så att jag inte smittar hela skolan..fast nu efter mina tabletter idag, smittar jag inte folk längre, det är ju positivt.

Nu står det städning högst upp på min lista, damma,dammsuga och torka golv..har ju vart med om roligare, men det ska är sådant som måste göras. Sen ska jag ut på en lång promenad med blixten, för det är den ända träningen jag får lov att göra..promenera.

Helt galet..har inte tränat sen förra söndagen..inte på en hel vecka alltså. Och jag kommer inte få träna denna veckan heller, och alltså då ingen 1a maj tävling.. 2 veckor utan träning, kommer bli tufft att komma ikapp det man missat.
Mamma åker ju inte med nu till helgen eftersom att jag inte ska köra, men det blir kanske så att jag åker med Totte upp, för jag vill verkligen dit, och som sagt..jag smittar ju inte längre, så det är ju ingen fara.
Får se hur det blir med det hela..beror vell om Totte vill ha med mig i bilen eller inte?

Men som sagt..städning var det!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela